بسم الله النور



یک روز صبح زود ساعتای هفت ماشین رو در خیابان پارک کردیم متوجه یک آقا شدم که میخواست روزش را شروع کند <<بسم الله الرحمن الرحیم>> گفت و من آن یک لحظه یک حس خوبی پیدا کردم یک انرژی مثبت گرفتم و هم برای آن آقا دعا کردم و هم احساس کردم چقدر خوب که در این زمانه کسی هست که روزش با بسم الله شروع کرد و من آن را شنیدم

یک روز دیگر میخواستم از خیابان رد شوم خانمی تقریبا نه با حجابی خوب در ماشین بود نزدیک من که رسید لبخند قشنگی زد و با دستش نشان داد که من رد شوم

و دوباره یک احساس زیبا و انرژی مثبتی گرفتم(شاید اگر کس دیگه ای میبود از یه چیزدیگه احساس خوبی میداشت)

و هنوز بعد از مدت های مدید این مطلب و این دو عمل کوچک اما بزرگ در ذهن من مانده




گاهی فقط یک کار خیلی کوچک حتی حالت های چهره در مواقع مختلف چقدر میتواند برای شخصی اثر گذار باشد

یک زمان یک نفر خیلی ناراحت است یا خیلی عصبانی یا خسته است

شاید یک لبخند کوچک از چهره ی کسی حتی شده برای یک لحظه(خانم به خانم آقا هم به آقا!!!) او را سرشار از انرژی کند

_____________________

چقدر امروز بادیدن دخترای کوچولوی دبستانی به وجد اومدم